Melawat blog bersawang 😅
-
Assalamualaikum semua.
Wah lamanya tak melawat blog ni. Dah bersawang teruk ni. 😅😅
Apa khabar semua peminat blog? masih aktif lagi ke semua. Especial...
Evangelina 4
-
Tubuhnya dihempaskan ke atas sofa berangkai tiga. Dia baring beralaskan
lengan kiri manakala lengan kanan didaratkan di atas dahi. Matanya tepat
memandang ...
HOMESTAY
-
Dapatkan di semua cawangan kedai buku POPULAR sekarang!
RM 10.00 sahaja.
Dapatkan buku 'TULIS NOVEL? Anda pun BOLEH!' Buku yang memberi panduan dan
tunju...
'Rumah Baru' a.k.a Wattpad
-
Assalamualaikum...
First.. really really sorry dan betul, blog ni memang dah lama deactivated.
Dan cerita-cerita kat sini pun dah di'draft'kan and ada few ...
Kematian
-
Hari ini kehilangan seorang kenalan.
Kenalan dari bangku sekolah. Walaupun selapas tamat SPM memang tidak
bertemu muka tapi facebook menjadi tempat aku meng...
STUPIDO IMPIANA ~10~
-
Hari dah lewat petang. Aku masih lagi melepak rumah mak orang. Telefon
dalam beg aku intai acapkali tunggu bila nak bordering. Rin ni, ke manalah
perginya...
Bid A Good Bye
-
Surat yang siap ditulis dibaca sekilas.
Nafas ditarik dalam-dalam, satu keluhan dilepaskan.
Kertas dilipatkan kepada empat bahagian, sebelum dimasukkan...
Enam (4)
-
*Mia*
Aku melangkah laju masuk ke dalam restoren tu. Mendidih pula hati aku bila
teringat peristiwa tadi. Kurang ajar betul lah mamat tu! Boleh pula dia
t...
My Little Rant - One Year Break.
-
Greeting reader,
Setahun, dua tahun? Entah dah berapa lama saya tutup blog. Bukan merajuk.
Okeylah sikit, sikit saja. Hehe…
*tarik nafas. Wah! Lama. Lama ...
Seindah Maharku
-
Bab 5
Tergesa-gesa Ain melangkah keluar dari Book Garden yang merupakan kedai
yang menjual buku rujukan dan alat tulis bagi pelajar universiti. Tadinya
di...
// Kau Princess Aku, Okay: Bab 8.
-
*HAKIMY* mundar-mandir di hadapan tandas. Kenapa lama sangat masuk toilet
ni? Rasanya kalau nak make up pun, takkan sampai setengah jam?
“Are you waiti...
WARNA HATI special episode
-
Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera
buat semua pembaca blog Desa Itu Indah. lama sudah tidak bersua. sibuk
dengan pekerjaan juga talian internet yang...
-
Assalamualaikum.
SALAM 2015
Lama tak jenguk, tau. So sorry ....
Saja nak tau, ada lagi ke orang jenguk blog ni? Kalau ada, angkat tangan
pleaseee???? Tu...
Akulah PEREMPUAN Yang Kau Singkirkan
-
KETUKAN DI PINTU disahut. Perlahan tapi jelas.
“ Pintu aku tak kunci.”
Tangan masih kekal menyisip jari-jemari ke dalam pinggang. Membetulkan
kemeja putih...
Kerana Aku Wanita 8
-
*Bab 8*
Ketukan di pintu bilik mengganggu tidur Sarah. Siapa pula yang kacau ni.
Rasanya baru lima minit dia tidur. Takkan dah nak kena bangun kut? Bagi...
KERETA KANCIL, PROTON SAGA : BAB 3
-
Bab 3 “Cik Nancy saya rasa tak patut la Cik Nancy buat macam ni. Teruk dah
saya tengok mamat tu kena bash dengan satu Malaysia.” Ujar Abon yang
sememangn...
CINTA 10 SEN 1
-
BAB 1 : CINTA 10 SEN
Saathi Tera Yuh Saath Rahe,
Bachchon Ke Sang Bachche Phir Ban Jayen,
Mauj Mein Jhoome Zara, Masti Karen,
Ban Ke Badal, Ban Ke Panch...
GRAND OPENING ROSE MUSLIMAHWEAR BLOG!
-
*ASSALAMUALAIKUM SEMUA*
*Alhamdulillah Org Ganu a.k.a Rosez Leena sudah membuka blog baru khusus
untuk menjual pakaian muslimah yang updated dengan variasi...
Cinta Bola 4
-
Putra tersengih. Misi untuk medapatkan nombor telefon gadis misteri
tersebut sudah tercapai. Lebih manis lagi apabila menyedari kad memori
telefon gadis...
Novella~My LovE 36 {AKHIR}
-
BAB 36 {AKHIR}
3 bulan kemudian….
Dynaz duduk di atas sebuah katil empuk yang bersaiz *king. *Sinaran mentari
pagi yang menyusup tenang melalui tingka...
Hati Yang Terluka 46
-
Assalamualaikum semua. Ok seperti yang dijanjikan ini post bab kedua
terakhir. Kalau terkurang ke apa min mohon maaf ye. Dah lama tinggal dunia
mengarang b...
Kisah Cinta Emelda 3 (END)
-
Mata Emelda terasa berat namun dia tetap memaksa diri membuka mata. Silau
matanya dengan cahaya lampu. Saat penglihatannya pulih, dia perasan Airel
ada d...
Buah Hati ke 2
-
Setahun bersawang rumah kecil ni, akhirnya ada juga buah hati yang bakal
melihat dunia April ini...
Kisah biasa yang diharapkan mampu menghiburkan hati s...
The Cold World 19
-
Di Haven, dewa junior atau lebih muda usianya biasanya tidak dipanggil
dengan gelaran Dewa atau Dewi dipangkal namanya.
"Kau habiskan banyak masa di sini s...
[PERHATIAN DAN PEMBERITAHUAN]
-
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
*Kepada semua pelajar yg sedang menjalani LM dan ingin memberi hadiah
kepada pihak sekolah *
*(tempat mereka menjalan...
-
As-Salam Adoiyaiii... dah lama betol x update sebarang e-novel kat sini.
aduhhhh makin berkepuk debu kat sini kan..kan.. bila nak ada entry baru...
bila na...
Dunia Khayalan yang indah
-
DUNIA KHAYALAN
* POHON PISANG, PASAR MALAM, SALJU, GULA-GULA, POLKADOT*
Panda Imut : Saya berasal dari negri tirai bambu dan tersesat di dunia
khayalan ...
k e m b a l i....
-
Assalamualaikummm...........!!!!!!!!!!!
* pedih tekak aku menjerit-jerit.. bukan ade orang pun huhu.. lame da tak
menjengah kat sini.. ape yang jadi pun ...
Main reason of hiring best custom writing service
-
How to find a best service for writing a research paper? Nowadays, most of
students of colleges and universities are using
professional writing services. I...
Pilihan 20a
-
Aleya hanya merenung lama surat yang diterimanya itu, memang betul yang
penyiasat itu sudah menjumpai rumah ibunya dahulu namun ada pesanan ringkas
di akhi...
Novel : Kampung Girl - Umi Kalsom
-
Novel ini menduduki no 1 Carta Bestseller di POPULAR - Rujukan Akhbar
Berita Harian 24 Februari 2012PERKAHWINAN diaturkan oleh keluarga? Ashraf
langsung ti...
Cake House Bonus Chapt.!
-
Cake house bonus chapter
Kalau ade yg rindukan cake house o anas n shikin.. ad tak? ade tak? moh
layan ne.. selingan sahaja. Ini bukan sambungan ye, just bo...
Diulit DOSA CINTA...34
-
*BAB 34*
“Macam mana Nuar? Aku tak boleh tunggu lama ni, ada urusan nikah di tempat
lain pulak” ujar Pak Imam yang mula bosan menunggu.
“Eerr…maafkan ki...
Sekadar pendapat
-
Apa yang di sukai oleh 'pembaca'dan apa yang mereka mahukan? Dalam bentuk
Novel, jalan cerita yang macam mana mereka mahukan. Hhmm.. Rakyat Malaysia
ni dah...
Episod 17
-
"Ecpresso Morla!"Ellie mula meyerang.Nasib baiklah Eric,Shahrul,Iman dan
Aary sempat mengelak.
"Ellie!Berhenti!Kau tak kenal kami ke?Aku ni Shahrul!"Jeri...
MENGERTILAH CINTA INI: part 55
-
“Macam mana? Ada apa-apa berita tentang mereka berdua tu?” sapa Puan Sri
Khadijah. Rasa bimbang masih tidak mampu untuk diusir dalam dirinya. Hampir
sehari...
Ceritera Cinta Kita 42
-
Sebaik sahaja bungkusan makanan itu bertukar tangan,tiba-tiba terlintas di
fikiran Balqis untuk bertanyakan sesuatu kepada juruwang restoran
itu,”Em..awak...
Bila Hati Berbicara 20
-
Hari ini sudah 2 hari Nial ponteng kerja. Selama dua hari ini jugalah dia
yang menguruskan Ain dan Awish..Dan tiap-tiap petang, dialah yang akan
menjemput ...
Muzik Cinta 3
-
Muzik 3
Sebaik saja kerja-kerja pejabat disiapkan, lantas kakinya menuju ke
almari pakaian. Singlet dan seluar pendeknya diganti dengan t-shirt lenga...
EGOKU vs KASIHNYA 14
-
" Ya ALLAH...ira!!!"
sepantas kilat khairul mengemaskan lagi pegangannya. Ira shazira berada
kemas dalam pelukan khairul ilham syah.
Tergamam kedua-...
Kasih, Relakan Ku Pergi 15
-
Bab 15 Langit kelihatan gelap. Awan yang hitam begitu sarat dengan titisan
air, bila-bila masa sahaja, ia akan runtuh ke bawah. Walaupun belum malam
tetapi...
Sinopsis Siapakah Di Hatiku
-
*"INGIN* bertanya pada hati, bibir berat berbicara... siapa yang bertakhta
di hati? Hanya dia..."
Kata orang cemburu itu tandanya sayang dan boleh menguji ...
0 ulasan:
Catat Ulasan